حدود 40% درصد از عنوان The Division توسط تیم سازنده Driver: SF در حال ساخت و توسعه است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 270
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 129859
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




حدود 40% درصد از عنوان The Division توسط تیم سازنده Driver: SF در حال ساخت و توسعه است

همانطور که مطلع هستید ، عنوان مورد انتظار The Division در سال جاری میلادی برای پلتفرم های PC ، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.هر چند شایعاتی منتشر شده است که احتمال دارد این عنوان تا سال 2015 میلادی به تعویق بیفتد.

جدا از این بحث ها ، مدیر عامل استودیوی Ubisoft Reflections آقای Pauline Jacquey به تازگی در یک اظهار نظر جالب آشکار کرده که "حدود 40% درصد" از ساخت و توسعه عنوان The Division توسط این استودیو که سازنده بازی Driver: San Francisco نیز بوده است ، در حال انجام است و ظاهرا قصد دارد در عنوان The Division به استودیوی Massive Entertainment کمک کند.

آقای Jacquey در مصاحبه ای که با وبسایت Develop-Online داشته است ، اظهار داشته : "ما در حال کار بر روی همه سیستم های بازی اعم از : شخصیت های اصلی ، دشمنان ، ستون های RPG ، ساخت منهتن ، اجزای آنلاین و غیره . . . هستیم.این به ما اجازه می دهد تا ورودی بسیار وسیع و گسترده ای را در بازی ایجاد کنیم ، اما آن را به یک عنوان نبرد دریایی در Assassin’s Creed III محدود نکنیم.".

وی می افزاید : "ما یک طراحی بسیار خوب و فن آوری قدرتمند را به The Division آورده ایم.تیم Massive بزرگتر است ، اما ما هنوز قابل توجه هستیم و مهارت خود را در هنر ، تکنولوژی و طراحی بطور واقعی نشان خواهیم داد.عشق و علاقه بسیاری برای این بازی در Reflections وجود دارد.بچه های ما در مورد آن کاملا دیوانه هستند.بنابراین برای برخی از آنها که در توسعه این بازی مشارکت دارند ، یک دستاورد در زندگی به حساب می آید.".

این بدین معنی نیست که توسعه عنوان The Division دچار مشکل شده است.این مسئله زیاد هم عجیب نیست.این بخشی از یک مدل جهانی است که شرکت Ubisoft در هفت یا هشت سال گذشته آن را گسترش داده است.این همان مدل عنوان Assassin’s Creed است که استودیوهای متعددی از جمله Ubisoft Toronto (که بر روی عنوان Splinter Cell: Blacklist نیز کار کرده است) بر روی آن فعالیت داشته اند.

این یک مدیریت کلاسیک تیمی است.شما نمی خواهید زمانی که در مرحله اول کار هستید ، تیمتان بیش از حد بزرگ باشد و هنگامی که شما نیاز به مقدار زیادی چابکی و زرنگی خودتان دارید.اما زمانی که شما در مرحله تولید کامل قرار دارید و با توجه به اینکه دامنه بازی بسیار عظیم است ، نیاز دارید که یک تیم بزرگ در پشتتان باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 1:21 :: نويسنده : ali